We gaan met Trunkrs van 2 naar 1 bezorgpoging!

We willen je ervan op de hoogte brengen dat vanaf maandag 5 juni het aantal bezorgpogingen van maximaal twee naar één wordt aangepast.

Wat kan jij doen? 

Stéphanie geeft in onderstaande video meer uitleg over waarmo dit is, en hoe jij zelf kan bijdragen aan een succesvolle levering.

Je kan tot 6 dagen vóór levering zelf het afleveradres aanpassen in de app.
Wil je dit buiten die termijn doen kan je dit aan de klantenservice laten weten.
Dit kan uiterlijk tot de dag vóór levering. 

Op de dag van levering zal je een Track&Trace link ontvangen van Trunkrs.
Je kan hier maximaal 3 huisnummers van buren opgeven waar ze het pakket mogen afgeven, mocht je niet thuis zijn.
Ook kan je hier een eenmalige bezorginstructie zetten.

Eventueel kunnen wij ook een standaard notitie aan jouw account toevoegen.
Je kan de bezorger uitleg geven hoe ze de woning kunnen bereiken of waar ze de box mogen achterlaten wanneer je niet thuis bent.
Mocht je dit graag willen, dan mag dit bericht, maximaal 140 tekens, gestuurd worden naar info@boerschappen.nl 

Let op, wanneer je een bezorginstructie achterlaat waarin je beschrijf dat Trunkrs jouw box ergens kan plaatsen, kunnen wij niet meer de voedselveiligheid garanderen. 
Doe dit dus enkel wanneer je zeker weet dat jij snel daarna thuis bent om de producten in de koelkast te zetten.

Mocht het zo zijn dat jouw box niet geleverd wordt door toedoen van Trunkrs,
gaan wij deze voor je verrekenen met de eerstvolgende box. 
Dit geldt niet wanneer jij niet thuis was en er geen duidelijke bezorginstructies waren waardoor de box niet geleverd kon worden.

Mocht je vragen hebben horen we dit graag.
We hopen je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.